هتل های خوب ارمنستان
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گرانادا ارمنستان

هتل گرانادا یکی از هتل های 3 ستاره ارمنستان است که در شهر ایروان این کشورتور ارمنستان خرداد 97 قرار گرفته است. هتل گرانادا با موقعیت مکانی تور ارمنستان بهار 97بسیار خوب در نزدیکی مراکز دیدنی شهر ایروان قرار گرفته است و هم چنین به فرودگاه شهر نزدیک است. این هتل دارای 13 اتاق از تور ارمنستان تابستان 97نوع توئین است که به شما مسافران تور ارمنستان امکانات تلویزیون، مینی بار، تلفن، اینترنت و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. رستوران هتل به صورت آلاکارته تور ارمنستان اردیبهشت 97یعنی انتخاب از روی منو است و غذاهای متونع و خوش طعمی را سرو می کند. خدمات این هتل برای شما مهمانان تور ارمنستان به صورت ALL ارائه می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به باغ،تور ارمنستان فروردین 97 کافه، ترانسفر فرودگاه، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس اشاره کرد.

هتل گرانادا ارمنستان

هتل گرانادا ارمنستان


هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان

هتل مسکو هاوس ایروان یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3تور ارمنستان تابستان 97 ستاره ایی است که در ایروان واقع می باشد.رستوران هتل آماده سرو هرگونه غذاهای اروپایی برای مشتریان خود می باشد.تور ارمنستان بهار 97فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه می باشدوتور ارمنستان خرداد 97 فاصله بسیار کمی تا مترو دارد.به همین خاطر این یک مزیت برای این هتل محسوب می شود.امکاناتی که این هتل به مسافران تور ارمنستان خود ارائه می دهد شامل:کتابخانه ، صرافی ، لاندری ،تور ارمنستان فروردین 97 روم سرویس ، فکس ، کپی ، صندوق امانات ، آسانسور و ... می تور ارمنستان اردیبهشت 97باشد.

هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان

هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان

هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان


هتل کاسکاد ایروان ارمنستان

هتل کاسکاد یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان ارمنستان است که جدیدالتاسیستور ارمنستان فروردین 97 بوده و در نزدیکی هزارپله قرار دارد. این هتل دارای قیمتی بسیار مناسب نسبت به دیگر هتل های است و همینتور ارمنستان بهار 97 امر باعث انتخاب این هتل توسط بسیاری از مسافرانتور ارمنستان شده است. هتل دارای 25 اتاق از انواع یک تخته ، دوتخته و سوئیت است که دارای امکاناتی مانند مینی بار، یخچال، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان و بالکن هستند. از دیگر تور ارمنستان تابستان 97امکانات هتل می توان به رستوران، ترانسفر تور ارمنستان اردیبهشت 97فرودگاهی با هزینه، صرافی، روم سرویس و کافی شاپ اشاره تور ارمنستان خرداد 97کرد.

هتل کاسکاد ایروان ارمنستان

هتل کاسکاد ایروان ارمنستان

هتل کاسکاد ایروان ارمنستان


هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که در خیابان ماشتوس این شهر قرار گرفتهتور ارمنستان اردیبهشت 97 است. فاصله این هتل از میدان جمهوری تنها یک کیلومتر است و تا فرودگاه زوارتونس تنها 9 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 109 اتاق از نوع اتاق استاندارد و سوئیت می باشدتور ارمنستان فروردین 97 که برای شما مسافران تور ارمنستاندارای امکانات تلویزیون، اینترنت، حمام، مینی بار، تهویه مطبوع و تور ارمنستان بهار 97چای ساز هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی را با دو نوع منوی بوفه و آلاکارته سرو می کند؛ هم چنین کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. در مرکز اسپا مجهز هتل می توانید استخر سرپوشیده،تور ارمنستان تابستان 97 سالن ماساژ، سونا و جکوزی را پیدا کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به تنیس روی میز، خدمات بلیط، خدمات تور، مرکز تجارت، فروشگاه سوغاتی وتور ارمنستان خرداد 97 شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان





:: برچسب‌ها: نرخ هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: